09121862099

فهرست خدمات ما

طراحی سایت مشابه سایتهای موفق ایرانی و خارجی

سئو چیست و چه کاربردی دارد ؟

آشنایی با مفهوم سئو

سئو یا همان SEO، مخفف عبارتSearch Engine Optimization  و به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو است. به زبان ساده، سئو همانطور که از نامش هم پیداست برای بهبود عملکرد سایت و همچنین بالا بردن کیفیت آن بر اساس معیارهای تعیین شده در موتورهای جستجو می‌باشد. وقتی یک وب سایت سئو مناسبی داشته باشد، در رتبه بندی موتورهای جستجو نیز خوب عملکرده و بیشتر به کاربران نمایش داده می‌شود.
برای آن که بهتر متوجه شوید این موضوع را با ذکر یک مثال برای تان توضیح می دهیم. قطعا هر بار که شما عبارت خاصی را در گوگل سرچ می کنید، با لیستی بی انتها از وب سایت های متفاوت رو به رو می شوید که درباره موضوع مورد نظر شما مطلبی منتشر کرده اند‌. در این حالت معمولا بیشتر افراد در همان صفحه اول به جستجو پرداخته و غالبا از بین ۳ مورد اول لیست به نتیجه مورد نظرشان می رسند. اینکه اهمیت سئو چیست و چه کاربردی دارد دقیقا اینجا مشخص می شود و شما برای آن که بتوانید جزو وب سایت های برتر در نتایج جستجوها بوده و در صفحه اول ظاهر شوید، باید از سئو کمک بگیرید.

چرا یادگیری سئو برای هر شخص ضروری است ؟

    چرا به یادگیری سئو نیاز داریم؟

    شاید بد نباشد به عنوان اولین قدم درک کنید که چرا اصلا به سئو و یادگیری مهارت آن نیاز دارید؟ دلیل اصلی به اهمیت سئو باز می گردد، بدون شک فعالیت در بستری که در هر ثانیه ده ها هزار جستجوی جدید در آن ثبت می شود، به اصول و قوانین خاصی نیاز دارد که باید آن ها را رعایت کنید. در همین زمینه سئو یکی از مهم ترین مفاهیم در دنیای دیجیتال است که انجام درست آن کمک می کند رقبای تان را کنار بزنید و در صفحه نتایج جستجوها جایگاه خوبی برای خودتان دست و پا کنید. اما حرفه ای شدن و یادگیری سئو چقدر طول میکشد؟ باید چقدر زمان صرف کنید تا بالاخره در مسیرتان به نقطه درآمدزایی برسید؟
    

    مدت زمان یادگیری سئو

    اینکه بخواهیم برای یادگیری پایان دقیقی اعلام کنیم، کاری عجیب و تا حدی غیرمنطقی خواهد بود، زیرا در دنیایی که اطلاعات در هر زمینه ای به طور مداوم در حال آپدیت شدن هستند، چیزی به عنوان پایان یادگیری وجود ندارد. بنابراین منظور ما از یادگیری، تنها مدت زمانی حدودی است که تخمین زده می شود طی آن بتوانید روی مبحث سئو به تسلط نسبی برسید. برای دانستن این موضوع باید اول یک سوال از خودتان بپرسید،
    "می خواهم سئو را از چه طریقی یاد بگیرم؟"

ما با ارائه آموزش های بسیار کاربردی راه را برای شما بسیار آسان نمودیم و در مدت زمان بسیار کم می توانید نحوه سئو را کاملا کاربردی درک نمایید و بر روی وب سایت خود اجرا نمایید و از نتایج آن حیرت زده شوید . جهت مشاوره با ما تماس بگیرید

 

 

8 نکته که باید حتما بدانید تا پول و زمان خود را در سئو هدر ندهید.

سلام در روزنامه دنیای اقتصاد به نکات جالبی جهت عوامل موفقیت در سئو اشاره شده که به آنها می پردازیم .

 

متاسفانه بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها این‌گونه از بین رفته اند. زمان و منابع سرمایه‌گذاری شده بسیاری در سئو به دلیل جنبه‌های خاصی از فرآیند، افراد درگیر یا چالش‌های تجاری که حتی بهترین کمپین‌ها را از مسیر خارج می‌کند، هدر رفته‌اند. در اینجا ۸ مرحله مشخص وجود دارد که اگر ندانید می‌توانید پول خود را در سئو هدر دهید. آگاهی از هر یک و انجام این اقدامات می‌تواند به افزایش شانس موفقیت شما کمک کند.
۱. اهدافتان را از قبل تعریف کنید.

بدون اهداف مشخص، می‌توان پول زیادی را با تمرکز و تعقیب اشتباه معیارهای عملکرد هدر داد.در خیلی از مواقع کارشناسان سئو در مورد یک مجموعه معیار صحبت می‌کنند و کارفرمایان در مورد مجموعه‌ای دیگر از معیار‌ها صحبت می‌کنند و این جالب نیست. وقتی همه چیز بی‌انتها باقی بماند، روابط و همکاری‌ها از بین می‌روند.

اطمینان حاصل کنید که طرفتان بداند هر زمان که پول سرمایه‌گذاری می‌شود، عملکرد ​​چگونه تعریف می‌شود و چرا  قبل از اقدامات سئو نیاز به تعریف اهداف داریم.
۲. معیارهای درست و اصولی رو اندازه گیری کنید.

بسیاری از معیارهای سئو و تجزیه‌وتحلیل وب همیشه در دسترس و قابل‌تعریف بوده‌اند اما این بدان معنا نیست که آنها برای هر شرکت یا کمپین یکسان هستند.در واقع، آنها اغلب به معناهای متفاوتی در سکشن‌ها، رفتار یا سفرهای مشتری برای یک محصول یا خدمات هستند.

با فرض اینکه همه ما بر اساس اهداف همسو هستیم، باید مطمئن شویم که KPI و مجموعه‌ متریک‌های مناسب برای هر تبدیل را می‌شناسیم. اگر ما هزینه سئو سایت را به چشم سرمایه‌گذاری نگاه کنیم و فقط به تبدیل‌های آخرین کلیک نگاه کنیم، احتمالاً نقش جستجوی ارگانیک را در سفر مشتری از دست خواهیم داد.

ممکن هم است ناخواسته تاکتیک‌هایی را ندانسته که زمان و پول زیادی صرف می‌کنند و تنها به یک جنبه از تبدیل‌ها کمک می‌کنند، وزن بیشتری دهیم. مطمئن شوید که دید کاملی از سفر و اسناد مشتری دارید تا بتوانید هرگونه حدس و گمان را از برنامه اندازه‌گیری خود حذف کنید تا عاقلانه‌ترین تصمیمات مالی را در استراتژی خود اتخاذ کنید.
۳. نقش اشخاص را در تیم یا شرکت تعریف کنید.

حتی با نقش‌های کاملاً تعریف‌شده، هنوز چالش‌هایی در مورد همکاری و کارآمد نگه‌داشتن تلاش‌های سئو وجود دارد .بدون نقش‌های تعریف شده، مطمئناً در سئو ضرر خواهید کرد. دانستن اینکه چه کسی مسئول تمام اجزای لازم برای موفقیت است و اینکه همه آن‌ها در یک‌جهت حرکت کنند ضروری است. ناکارآمدی یا عدم توانایی برای حرکت روبه‌جلو زمینه بزرگی است که هزینه‌های سئو در آن هدر می‌رود.

بدون برنامه ریزی، کاری را شروع نکنید.
4. بدون برنامه ریزی، کاری را شروع نکنید.

موارد خوبی برای چابک بودن و استفاده از متدولوژی‌های چابک در سئو وجود دارد.بااین‌حال، اگر بدون یک برنامه به جلو می‌روید، آنگاه بخش مهمی از کار شما مشکل دارد و همیشه به‌جای اینکه بتوانید از پیش‌بینی در سئو استفاده کنید، واکنش در لحظه دارید. اگر متخصصین سئوی شما دائماً در حال تقلا هستند و این شما هستید که همه سؤالات را در مورد چیستی و چرایی می‌پرسید، این سناریوی خوبی نیست .این بدان معناست که هیچ برنامه‌ای وجود ندارد.
5. بودجه خود را از قبل مشخص کنید.

بدون دانستن چالش‌ها و راه‌حل‌ها، می‌توانید وارد یک قرارداد سئو شوید یا زمان و هزینه‌ای را صرف چیزی کنید که در نهایت یک کلید گمشده دارد یا باید کنار گذاشته شود. هیچ‌کس نمی‌خواهد پنجاه میلیون برای تعرفه خدمات سئو پرداخت کند تا در نهایت به بن‌بست برسد و به او گفته شود که به یک سایت جدید صد میلیونی نیاز دارد.

بهتر است این را از قبل بدانید تا بودجه مناسبی داشته باشید یا تصمیم بگیرید که به سایت فعلی پایبند باشید و همچنین سعی کنید حداقل از نظر عملکرد و بهینه‌سازی آن را به حداکثر برسانید.
6. همیشه محتوای آماده و قابل ارائه داشته باشید.

محتوا سوخت سئو است. یکی از چالش‌های اصلی که هنگام اجرای پروژه‌های سئو یک شرکت سئو برای مشتریان با آن روبرو است، زمانی است که منبعی برای محتوا وجود ندارد. این ممکن است نیازمند برون‌سپاری محتوا یا یافتن منبع مناسبی باشد که بتواند آن را به‌موقع و با بودجه ارائه دهد.

این امکان وجود دارد که در حین انتظار برای محتوا، به اقدامات دیگر  پایبند باشید و روی عوامل خارجی مانند لینک‌سازی تمرکز کنید .اما اگر محتوا قابل‌ارائه نباشد، می‌تواند به تلاش کلی سئو آسیب برساند و منجر به هدررفتن پول در سایر زمینه‌ها شود.
7. استراتژی های قدیمی را کنار بگذارید.

خود را مجبور به انجام سئو نکنید. این معمولاً منجر به تاکتیک‌های اجباری و اغلب اقداماتی می‌شود که نادرست هستند یا دیگر تأثیرگذار نیستند. اگر اقدامی قدیمی یا اسپم به نظر می‌رسد، یک‌لحظه مکث کنید و مطمئن شوید که تاکتیک‌ها و استراتژی‌ها با بهترین شیوه‌ها و استانداردهای فعلی با نحوه بهینه‌سازی سایت شما مطابقت دارند.

با تمرکز بر روی شیوه‌های سئو قدیمی می‌توان پول، زمان و انرژی زیادی صرف کرد.
8. ابزارهایی که نیاز ندارید را خریداری نکنید.

مطمئن شوید که می‌دانید برای چه ابزارهایی پول می‌پردازید. اگر از آنها استفاده می‌کنید، آیا آنها به شما در مدیریت کمپین و موفقیت کمک می‌کنند. احتمالاً ابزارهایی وجود دارند که به‌صورت دوره‌ای از آنها استفاده می‌کنید و می‌توانید در صورت اشتراک آن‌ها را قطع کنید تا از پرداخت ماه‌به‌ماه در صورت عدم استفاده جلوگیری شود. نیازهای خود را بشناسید و مطمئن شوید که پول خود را برای چیزهایی که نیاز ندارید هدر نمی‌دهید.

 

نکات جالبی در این مقاله وجود داشت اما ما در مجموعه خودمان آموزش قرارگیری در صفحه اول گوگل را به کاربران ارائه می دهیم تا خود یک سئو کار کارآمد شوند و خود بتوانند در صفحه اول گوگل قرار بگیرند این شعار نیست بلکه این امر الان محقق شده است و در حال حاضر کاربران ما خودشان یک سئو کار هستند .

سرور اختصاصی نرم نت در آلمان

کاربران گرامی در سوال مطرح می کنند مشخصات سرور شما چیست ؟ سرور انتخابی ما در حال حاضر سرور اختصاصی در آلمان می باشد دلیل انتخاب این سرور کیفیت مناسب و مطرح آن می باشد . سرور هرتزنر آلمان با توضیحات کامل در فیلم ارائه شده است . این مجموعه با نظارت واحد نرم افزاری  مجموعه ما در ایران بخش سخت افزاری و نظارت بر آن را در آلمان به عهده دارد .

آموزش قرارگیری در صفحه اول به صورت کا بردی

ما با ارائه آموزش‌هایی بسیار کاربردی و پنل مدیریت بسیار آسان به شما ماهیگیری می دهیم تا بتوانید خود یک سئو کار حرفه ای شوید‌ ‌این آموزش‌ها حاصل بیست سال تجربه در زمینه طراحی وب سایت و کسب نتایج کاربران است در حال حاضر بسیاری از کاربران ما با این آموزش‌ها در نتایج بسیار عالی و در رتبه های برتر گوگل قرار گرفته اند. 

چرا سبک راه اندازی سایت با دروپال

دروپال (به انگلیسی: Drupal) سامانه مدیریت محتوایی آزاد و متن‌باز به زبان پی‌اچ‌پی است که برای توسعه برنامه‌های کاربردی مبتنی بر وب و ایجاد بلاگ استفاده شده و تحت مجوز جی‌پی‌ال منتشر شده‌است. از این برنامه برای مدیریت محتوای بیش از ۲/۳ درصد از کل صفحات وب استفاده شده‌است. تا آوریل ۲۰۱۷ جامعه دروپال از بیش از ۱/۳ میلیون کاربر، شامل ۱۰۶٬۶۵۰ کاربر فعال تشکیل شده و بیش از ۳۷٬۱۰۰ افزونه، ۲٬۴۴۵ قالب برای تغییر ظاهر و ۱٬۱۱۶ توزیع رایگان برای ایجاد یک سیستم مدیریت محتوای دروپالی پیچیده، برای آن ارائه شده‌است. از این سیستم مدیریت محتوا در ایجاد وبلاگ‌های شخصی، وب سایت‌های شرکت‌های تجاری، سیاسی و حتی دولت‌ها نیز استفاده شده‌است. وبگاه کاخ سفید بر روی دروپال نسخه ۷ اجرا می‌شود.

دروپال را می‌توان در سیستم‌عاملهای مختلف نصب نمود. پیش نیازهای نصب این برنامه یک کارگزار وب مانند آپاچی و یک پایگاه داده مانند MySQL می‌باشند. همچنین می‌بایست که پی‌اچ‌پی ۴٫۴٫۰ یا نسخهٔ جدید تر نصب باشد. البته در نسخهٔ ۷ دروپال نسخهٔ پی‌اچ‌پی ۵٫۲ یا بالاتر مورد نیاز است.

نسخه استاندارد دروپال که هسته دروپال شناخته می‌شود، ویژگی‌های پایه معمول یک سیستم مدیریت محتوا را داراست. این ویژگی‌ها مواردی چون ثبت نام کاربری و تعمیر، مدیریت منو، خوراک آراس‌اس، رده‌بندی، شخصی‌سازی ساختار برگه و مدیریت سیستم را شامل می‌شود. هسته دروپال می‌تواند برای یک وبسایت ساده، وبلاگ تکی و گروهی، فروم اینترنتی یا انجمن اینترنتی که محتوای آن توسط کاربران ایجاد می‌شود به کار رود.

نسخه ۸ دروپال در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۱۵ با امکانات و ساختار بسیار پایدار و بروز عرضه شد. در این نسخه از دروپال ماژول‌هایی که در دروپال ۷ کاربرد بسیاری داشتند در هسته دروپال ۸ جاگذاری شده‌اند. ماژول ویوز یکی از این ماژول‌های پرکاربرد می‌باشد.

 

سایت‌های مطرح دروپالی
سایت‌های بسیاری در دنیا از سیستم مدیریت محتوای دروپال استفاده می‌کنند. در ادامه به چند مورد از مهمترین این سایت‌ها اشاره خواهیم کرد:

سایت کاخ سفید www.whitehouse.gov
سایت ناسا www.nasa.gov
سایت شرکت تسلا www.tesla.com
سایت جنرال الکتریک www.ge.com
پلیس سایبری ایران www.cyberpolice.ir
دانشگاه هاروارد www.harvard.edu
دانشگاه آکسفورد www.ox.ac.uk/
باکس www.box.com

معایب و مزایای تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل روش سریعی برای قرار گیری در صفحه اول گوگل می باشد ، برای افرادی که قصد دارند سریعا در صفحه اول گوگل قرار بگیرند گزینه خوبی است . و البته باعث می شود ورودی گوگل هم افزایش یاید . مشکلی که تبلیغات در گوگل دارد این است که مالک وب سایت را دچار هزینه می کند و هزینه تبلیغات گوگل بر حسب تعداد کلیک محاسبه می گردد .به هر شکل این خدمات هم اکنون توسط مجموعه ما ارائه می شود در صورت تمایل می توانید با ما تماس حاصل نمایید .

چگونگی یافتن مدیر خوب برای سایتمان !؟

 اگر پنل مدیریت آسان و کارآمد باشد بهترین مدیران همان اعضای خانواده شما هستند . تجربه نشان داده است که تعهد کاری در مدیریت سایت خیلی بهتر از مهارت مدیر سایت جواب می دهد . کسب و کار اینترنتی برای نوابغ نیست بلکه هر شخص با هر سن و سالی می تواند سایت موفق و خوبی داشته باشد . با ارائه آموزشهای ساده و کارآمد به راحتی می توانید در زمینه وب سایت خود شخصی موفق و کارآمد باشد . فقط با آموزش و داشتن سایت مناسب این امر به راحتی تحقق می یابد .





امکانات مناسب برای سایت کدامند ؟
چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم ؟

در این بخش قصد دارم در زمینه اینکه چگونه می توانیم در صفحه اول گوگل قرار بگیریم خدمت شما کاربران گرامی توضیحاتی را  عرض  نمایم تجربه بنده نشان داده است که وب سایت های موفق هستند که مدیریت آن توسط خود مالک انجام شده است بر این اساس اگر وب سایت دارای پنل مدیریت ساده باشد و شخص بتواند خود سایت را مدیریت نماید و با اصول ساده قرارگیری در صفحه اول گوگل آشنایی داشته باشد آموزش‌های لازم را به زبان ساده کسب نماید به راحتی می تواند سایت موفق و کارا و با درآمد بسیار مناسب داشته باشد متاسفانه به دلیل ذینفع بودن سئو کار ها و طراحان وب سایت از آموزش مالکان وب سایت اجتناب می نماید به دلیل اینکه بتوانند هزینه های مدیریتی و هزینه های سئو را  از صاحب وب سایت دریافت نمایند مجموعه ما با سالها تجربه در زمینه ارائه انواع وب سایت به این نتیجه رسید که با آموزش و ایجاد یک پنل مدیریت ساده  می‌توان زمینه بسیار مناسبی را برای موفقیت مشتریان ایجاد نمود و رضایت به دست آمده از مشتری می تواند باعث گسترش مجموعه گردد بر این اساس ما پنل مدیریت بسیار ساده ای را در اختیار کاربران گرامی قرار داده ایم که با امکانات بسیار خوب می توانند به راحتی در صفحه اول گوگل قرار بگیرد در ذیل فیلمی تحت این عنوان برای شما کاربران گرامی قرار گرفته است   که می‌توانید توضیحات کامل تر و جامع تری در خصوص پنل مدیریت ما به دست آورید در پایان عرض نمایم اگر سوالی و یا نکته ای بود می توانید با شماره های  مشاوره  تماس حاصل نمایید  و ما پاسخگوی شما کاربران گرامی هستیم .

 

تلفن واحد فروش و مشاوره : 02166838001

تلفن واحد فنی و مهندسی : 02133985718

همراه واحد 1 پشـــــتیبانی : 09121862099

واحد مالی  سماواتیان :09101862099

سامانه ارسال پیامک : 10009121862099

امور اجرایی : تهران ، میدان بهارستان ، خیابان مصطفی خمینی

 

در این وب سایت بر آنیم تا اطلاعات کاربردی و جامعی در زمینه طراحی وب سایت ، مدیریت سایت ، قرار گیری در صفحه اول گوگل با حداقل هزینه ، راه اندازی استارت آپ و اپلیکیشن های کاربردی ، ایده های خوب طراحی سایت و شیوه های تبلیغ در اینترنت و ... را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم.